tirsdag, april 03, 2012

Her bor vi nå

I 278 Mott street


Vis større kart
Det er rolig her, en helt annen stemning enn hektisiteten på Broadway fire gater bort. Eller kanskje jeg heller skulle si, akkurat passe mennesker i gatene etter min smak, akkurat passe nye stimuli, yndlingsrestauranten Balthazar noen få gater unna. Det var dette området jeg hadde plottet ut på forhånd. Nå skal vi på hjørnet av Prince/Elizabeth og drikke morgenkaffe på den cubanskinspirerte restauranten.


Her kunne jeg sittet i ukesvis, i dette rommet skal jeg gjøre mitt til for å kunne være flere ganger. Jeg tok bildet i går. I mellomtiden er det kommet daffodils i en mugge på skrivebordet og hvite liljer på kjøkkenbenken.

1 Kommentarer:

Anonymous Anonym sa ...

Det så jo koselig ut her

mamma

03 april, 2012 21:00  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden