fredag, mars 09, 2012

Jeg skal på tur

Jeg har pakket kofferten og reiseveske. I dem ligger kamera og pc, Samsungen, ladere og ledninger, el-overgang, fire bøker, noen papirer og pass, lommebok og fellesreisepengepungen, reise-Vivalen, tre kjoler, tre bukser til å ha under kjolene, undertøy og strømper, toalettveske, et skjerf, sandaler, joggesko og jakke, et støvel som jeg skal levere til reparasjon for en venn, pepperkvern, pepperkorn, en matboks, saltflak og Hellmans majones og ikkeno mer.

Jeg skal være borte i fire uker. Flyet går klokka 14 og tar meg via Reykjavik til JFK i New York. Klokka 24.00 din tid er jeg fremme, to timer senere tenker jeg vi er på plass i leiligheten. Jeg er spent.

6 Kommentarer:

Blogger Siri sa ...

God tur! Og så gleder jeg meg til å lese oppdateringene på bloggen. :-)

09 mars, 2012 11:04  
Anonymous Anonym sa ...

Jeg er så glad for at du har huska støvelen min!
Kristina

09 mars, 2012 12:27  
Anonymous Anonym sa ...

Er spent på bildene du legger ut, fra leiligheten, gata utafor og andre steder du ferdes.

mamma

09 mars, 2012 23:25  
Blogger fr.martinsen sa ...

Så hyggelig å finne dere her. Støvelen ble med i kofferten og det kommer bilder. I morra skal vi på havnetur og Laurie Anderson.

10 mars, 2012 04:26  
Blogger Charlotte sa ...

Herlig å følge deg. Få en liten flik av NY!

17 mars, 2012 20:17  
Blogger fr.martinsen sa ...

Så bra!

Det er fint å følge meg selv som du skjønner, får en liten flik av New York.

18 mars, 2012 16:44  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden