onsdag, november 02, 2011

Sommerskole med Tracey Emin

Neste sommer, når OL gjør at pengboka allerede er oppe, strøs det penger over resten av kulturlivet også. Bra det. Vi, folket, kan gå på sommerskole på Hayward Gallery ved vestre elvebredd i London og ta timer med kunstnere som Tracey Emin.


Sette av noen dager i juni til The Hayward's Wide Open School, det er det vi kan, det skal jeg. Det undervises 6 dager i uka mestparten av juni som en slags oppvarming til selve OL som varer fra 27. juli til 12. august, med paralympics etter det frem til 9. september.

Jeg har en følelse av at jeg vil lese mer om dette fremover.

Det vil bli delt

Jeg må nok prøve å finne på noe lurt for å få et rimelig sted å bo da, det blir antakelig harde økonomiske tider for den som vil leve med økonomisk kontroll.


Det går en tynn tråd fra bildene over til dette jeg snakker om nå. De er fra rett utenfor Hayward Gallery i sommer da jeg var der og så Tracey Emins utstilling.

Mer om sommerskolen hos Designweek og i Guardian.

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden