søndag, april 03, 2011

All fiction is fan fiction

Vi sampler alle mann

The best way to find the work you should be doing is to think about the work you want to see done that isn’t being done, and then go do it.

Jeg er ikke enig i riktig alt her, det gjør jo ingenting. Jeg deler ikke pc-skepsisen hans, jeg tror på kroppen likevel, jeg rynker på brynene over at ting skal lede til noe annet, samma.

It’s one of my theories that when people give you advice, they’re really just talking to themselves in the past. This list is me talking to a previous version of myself.

Jeg liker det han skriver om at idéer bygger på andres idéer, vi kunne være mer ydmyke her vi går rundt og føler oss som så kontinuerlige enestående individer og gir hverandre kred som fantastiske. Samtidig som vi trenger å bli peppet opp mange av oss, så her er noen setninger som peppet meg opp et øyeblikk, noen ganger liker jeg å lese slike lister.

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden