torsdag, desember 16, 2010

Jeg står på pensum

Det oppdaget jeg i natt, da det kom inn et treff til bloggen min fra Høgskolen i Bergen og pensumlista til norsk for lærere i grunnskolen. Her står jeg sammen med Hans Skei, Gro Dahle, Tove Jansson, Ragnar Hovland og et reality tv-program etter eget valg, se selv, helt nederst.

Jeg lå og tenkte på dette mens jeg ikke fikk sove. Skal elevene slurve i bloggen min, prioritere meg ned, brålese gjennom hele rett før eksamen, ta notater, hva står det på dem? be en annen oppsummere greia slik at de slipper? Kommer noen til å slappe av med meg fordi det tross alt er pensum at jeg var på MoMa i går?

Skal det være forelesning i meg? Eller i bloggen min, jeg kan forskjellen. Skal noen snakke om at jeg kan forskjellen?
(Er det åpne forelsninger?)

1 Kommentarer:

Blogger Charlotte sa ...

Interessant!

22 desember, 2010 21:40  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden