lørdag, oktober 16, 2010

Absolutt privat

Siden jeg denne helga har to tekster ute i verden på en annen måte enn i bloggen (Aftenposten og Journalisten) og siden Aftenposten lenker fra nettartikkelen hit til bloggen så kjenner jeg at jeg blir bloggselvbevisst.

Jeg tenker på leserne fra Aftenposten som kommer hit og ser en svart vegg med hvit tekst og får lyst til å si: Det pleier være korte små tekster her også, det pleier være fine bilder her også.

Jeg tenker på lesere som kommer fra Journalisten der jeg har skrevet at det private i en tekst kan ha en egen verdi og tenker: Nå la du jaggu lista høyt for deg selv.

Hva gjør jeg med det?

Jeg gjør som jeg pleier, jeg knuser tanken med å si noe uvesentlig.

2 Kommentarer:

Blogger Tonita sa ...

Klem.

16 oktober, 2010 21:53  
Anonymous tb sa ...

Dine uvsentligheter er jo faktisk noe av det vesentlige i denne bloggen, de som holder den sammen. Som ellers i livet, der er uvesentlighetene som holder det meste sammen?

18 oktober, 2010 11:03  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden