onsdag, februar 17, 2010

My Mad Men

Det er endel jeg ikke liker med OL, de bekymrede, selvhøytidelige surveleppene f.eks.

Men curligmennene,
det er noe annet

- En av spillerne våre skulle ut og kjøpe noen nye bukser til oss,
vi sa bare «bare finn noen», og så kom han tilbake med disse. Vi utbrøt «nei, nei, nei,» sier Ulsrud til Canadian Press.





Men buksene skapte såpass mye latter i den norske leiren at de bestemte seg for å gi dem en sjanse. Det er jo tross alt olympiske leker.

Er det ikke slik at vi bruker masse penger på OL-troppene slik at de kan spre sunne kjerneverdier nedover i befolkningen, vi skal la oss smitte av
gode verdier.

Look to the curlingboys






Det skal jeg

Jeg har nå fordypet meg på nettbutikken Outstanding Golf Pants og bestilt inn et par flotte bukser som jeg planlegger å spre humør med når grillsesongen setter i gang på
Olaf Ryes plass.

Eller grill, det er i Birkelunden folk ligger på teppe og griller, på Olaf Ryes plass drikker vi øl.

Og de fins i shorts!

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden