fredag, juni 12, 2009

Jeg leser om Daevid Allen:

"Allen er i dag 71 år. Allerede i 1961 samarbeidet han med forfatteren William Burroughs, og da den psykedeliske perioden ble sparket i gang var han nærmere tredve. Likevel, han fløt med."

Jøss, tenk det altså

Nærmere 30 år og fortsatt åpen for nye strømninger i samfunnet. Fordi jeg er en sur og mistenksom faen tenkte jeg at Marius Lien i Morgenbladet sikkert var 24 selv og så på folk på 30 som oldinger.

Men neida

Det utmerkede verktøyet skattelistene forteller meg at han er minimum 30 år (det er 3 ulike Marius Liener å velge mellom)
- så hva kan jeg slutte av det?

Jeg har hatt mine stunder med Gong the Pot Head Pixies
men det er lenge siden nå (hør evt. her)

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden