tirsdag, desember 02, 2008

Merkedager, en redegjørelse

I går var det brannvarslerens dag og jeg sjekket ikke batteriet likevel. Der andre hopper i fallskjerm og klatrer K2 for å kjenne at de lever trekker jeg på skuldrene av brannvarslerens dag.

Det er så mye protest i meg liksom

Ah. Det pipler ut av alle porer.
Jeg gikk heller ikke i aidstog med kirken. Men jeg tenkte på å lage en vendbar sløyfe, rødt eller rosa ettersom, eller et gummiarmbånd som skifter farge etter temperaturen på huden min. Så kan jeg være for fred, mot fattigdom, mot tekstikkekreft etter årets gang.
Jeg teller ned til jesusbarnet, det gjør jeg.

3 Kommentarer:

Anonymous Anonym sa ...

Fantastisk. Dette innlegget liker jeg utrolig godt.
Du er vill og gal, altså.

03 desember, 2008 19:19  
Blogger fr.martinsen sa ...

helt crazy

03 desember, 2008 20:18  
Anonymous Anonym sa ...

pusser sikkert ikke tennene hver dag, heller?! Og lar være å bruke tanntråd!? Living on the edge!

04 desember, 2008 01:42  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden