onsdag, desember 03, 2008

Jeg er her i Oslo..

.. og ikke i Stockholm. Det er bare så vidt jeg skjønner hvorfor når Lars Lerin har utstilling der til 18. januar og Nan Goldin har utstilling der til og med søndag

og Cirkus Cirkör, mine gamle helter!

åpner ny forestilling i Stockholm om ei uke.



Fin promovideo for forestillingen.
Og en enda finere, ah.
Denne forestillingen virker mer lovende på meg enn de aller siste Cirkus Cirkör har hatt. Jeg tror den kommer til å komme til Bærum, men jeg er ikke sikker. Stockholm.

5 Kommentarer:

Blogger Glamourbibliotekaren sa ...

Mmm. Lars Lerin har en gudegave. Har du bøkene hans?

05 desember, 2008 18:12  
Blogger fr.martinsen sa ...

Ja, jeg har tre stykker. Jeg så et program med ham på tv og så falt jeg for stemingene i lofotenbildene og oslonattbildene.

05 desember, 2008 18:29  
Blogger Glamourbibliotekaren sa ...

Samme her. Mamma er helt hekta og brevveksler med han :-D Han hadde ustilling på voksenåsen i fjor, bl.a. med bittesmå bilder til en nesten overkommelig pris, men ja. Litt for mye penger for meg der og da.

05 desember, 2008 18:55  
Blogger fr.martinsen sa ...

Det visste jeg ikke! at han hadde en til utstilling her.

Jeg tenkte på å sende ham en melding på facebook, men så gjorde jeg det ikke. Kanskje jeg skal, folk blir jo glade for å vite at man har likt noe de gjør. Jeg gjør det av og til, sender e-post til fremmede som ikke er så fryktelig kjente, de fryktelig kjente tenker man får mange e-poster.

Jeg skrev litt om ham her også

05 desember, 2008 19:12  
Blogger Glamourbibliotekaren sa ...

Gjør det! Sarte kunstnersjeler blir veldig glade for feedback.

06 desember, 2008 14:49  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden