tirsdag, august 12, 2008

Jeg driver på

Noen ganger er det kroppen, andre perioder er det hodet.
Jeg syns jeg har gått i sirkel de siste ukene, rundt og rundt i hodet, bla bla herregud så mange ord og så mange meninger.

Jeg har en forpliktelse om å levere 4.300 begavede ord ha ha hver måned, en dag krasjer det, jeg liker det likevel, jeg skjønner ikke folk som ser ut til å ha en så grenseløs tillit til seg selv,
hva er det de pleier å si, hvilke ord er det de pleier å bruke?
You are OK? I Am OK? Really? oh my god.

Så nå er det kroppen. Jeg kjører kroppen gjennom den samme ruta i apparatene på treningsstudio. Jeg har bare gjort det samme 5 ganger. Likevel kjenner jeg noe sterkt et sted mellom nedre rompemuskel og hoftekam, akkurat der.

Jeg kommer nok ikke med så frisksportfyraktige utrop her,
men det er jo interessant da. Nå stagger jeg meg som om jeg var en hest, ikke legge på mer vekt før om en ukes tid.
Mennesket altså.
Så lett å lure.

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden