lørdag, september 23, 2006

Brystvorteblod og forbedringer

I dag var jeg ute på løp igjen og så mer brystvorteblod. Det er et fenomen jeg syns er svært interessant, og jeg klarer ikke å la være å vise dere dagens brystvortefangst.

Det var bare såvidt jeg turte spørre om å få ta bilde, og jeg turte hvertfall ikke spørre om et nærbilde av selve vorta, men jeg så at den var skrubba helt rød.

Mannen hadde plastra seg over brystvortene,
men plasterlappene hadde falt av.


Her finner du resten jeg har skrevet om brystvorteblod

Når man kommer inn i et nytt miljø er det lett å se forbedringsmuligheter, og jeg må si at løpsarrangørene kunne forbedret bekvemmelighetene for dem som sleper seg i mål.



Se på dette bildet, han er sliten og velter seg ned på den kalde asfalten. Hvis jeg hadde bestemt skulle det ligget klar tjukkaser med teppe på, slik at når slitet var over og man ikke orker en meter til så kunne man synke ned i en myk madrass.

Og så skulle alle få håndkle til å tørke seg med, og varme, våte vaskekluter sånn som man fikk på fly før. Tenk hvor deilig det hadde vært hvis jeg hadde vært sjef.

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden