torsdag, november 01, 2012

Hanna Hellquist på tv

Det er befriende å se Hanna Hellquist være programleder på tv med hull på strømpebuksetåa og selvutlevering som metode, litt Girls over stilen. Et av intervjuobjektene sier: Det är lätt att vara trevlig mot dig för du har inga skydd.

I går hadde hun premiere på "Jakten på det perfekta livet" i SVT1 og 520 000 seere så på at hun føk rundt og graver i forestillingene våre om hvordan livet skal leves.

Her kan du også se på.
Her kan du følge henne på Instagram
Her kan du følge henne på Twitter

8 Kommentarer:

Blogger fr.martinsen sa ...

Hva faen, ser dere også reklamen på denne posten og hvordan i helvete skjedde det at den kom inn? Det er visselig ikke noe jeg har tillatt og inne i redigeringsverktøyet ser jeg ikke noe sted å fjerne den.

01 november, 2012 20:41  
Anonymous Hjorthen sa ...

Jeg ser ingen reklame

03 november, 2012 15:44  
Blogger fr.martinsen sa ...

Det er veldig bra. Jeg ser det fortsatt, men også andre steder, så da er det noe med min maskin.

Det er to enkeltord i hver sak som hypertekstes og så popper en reklame opp når pekeren er i nærheten.

04 november, 2012 11:52  
Anonymous dang sa ...

ser ikke noe reklame jeg heller. men så nettopp programmet med hanna. så fantastisk! likte veldig godt måten hun var progr.leder på. takk for tipset altså.

05 november, 2012 18:59  
Blogger fr.martinsen sa ...

Så bra! Kul kjerring.

Jeg vet ikke hvor jeg har pådratt meg reklamen og heller ikke hvordan jeg skal bli kvitt den.

05 november, 2012 23:51  
Anonymous Anonym sa ...

Jeg så første episode på nettet etter å ha blitt tipset her, befriende upretensiøst og ujålete. Takk! Gleder meg til neste episode, som kommer idag på SVT. Jeg heier på Hanna, men håper hun aldri blir "perfekt"!

Anne

07 november, 2012 20:34  
Anonymous Anonym sa ...

PS. Nå poppet det opp reklame her, det skjedde da jeg sjekket den rare hyperkoblingen som dukket opp på min siste kommentar. Både tilbud om nettdating og nye sko gitt. Pussig hvordan det har sneket seg inn da, må være noe blogger.com har ordnet med og som de tjener penger på?

Anne

07 november, 2012 20:37  
Blogger fr.martinsen sa ...

Jeg gleder meg, et kvarter til!

Nå ble jeg skuffet over at du også ser reklamen, for jeg tenkte det var jeg som har dratt på meg et virus eller noe. Får du dette andre steder? Har ikke lyst til å tro at det er noe blogger har sendt meg uten videre.

Og to av fire besøkende her ser ikke hypertekstreklame.

Hvis noen skulle ite noe mer, si fra.

07 november, 2012 20:49  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden