søndag, juli 29, 2012

Veldig eksklusiv konsert

Havresekken-konsertene er en sær grei og verdt å være obs på. De setter sammen tre små konserter i ulike genre til én, alltid på et nytt sted, ofte et sted man ikke i utgangspunktet pleier ha konserter og de er kjente for å by på god kvalitet.

Selv sier de: Vi gir deg artister du ikke veit du liker, sanger du ikke har hørt, på steder du ikke visste du kom til å trives.

50 stykker på taket av Grand

En konsert på taket av Grand hotel, i garasjen og i Nobelsuiten. Bare 50 stykker til stede, og med gode musikere? Ja, det vil jeg være med på og det skal jeg også. Og merkelig nok ser jeg nå at selv om det er flere dager siden jeg kjøpte mine egne billetter, er det fortsatt billetter igjen.

Du kan lese her hvilke hint de gir til hvem som spiller, jeg er helt sikker på at jeg vet hvem soulsjefen er. OBS, de har skrevet feil i bloggposten om datoen, det er 18. august.

Jeg oppdaget dette konseptet for ikke så lenge siden og jeg har bare rukket å gå på to konserter.

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden