tirsdag, mai 01, 2012

Antony´s Meltdown

Fra 1. til 12. august er det Antonys festival i London.

Det er han som bestemmer hvem som skal få komme

Han er kurator for festivalen, slik kan vi også si det. I dag kom lista over noen av de som skal spille. Jeg hadde tenkt på det, dra eller ikke dra til London, men falt ned på nei. Det er OL da og det blir sikkert trangt både i gatene og i pengpungene til de som driver business.

Men når jeg ser på det nå er jeg ikke så sikker lenger. Diamanda Galás skal synge lyder og snakke, Marina Abramović, Buffy Sainte-Marie, husker henne på Club7 eller het det noe annet da, i alle fall i turndrakt og joda, dere husker henne dere også. Laurie Anderson: Dirtday! CocoRosie, Elizabeth Fraser, Joey Arias skal synge Strange Fruit og når Hal Willner har med gjester er det alltid bra.

Så hva skal jeg gjøre med det?

Det må jeg bestemme meg for innen ei uke for da legges billettene ut.
Under den siste lenka kan du se at det er enda flere musikere som er annonsert og flere skal det bli.


 

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden