tirsdag, juni 08, 2010

Butt-mag 2

Jeg tror jeg skal ha noen rompedager i bloggen

Jeg liker jo rompesnakk. Dessuten, jeg syns det er fint å tenke på at på fredag når neste spaltetekst kommer i Journalisten,
hvis bare én leser kunne komme inn i bloggen her og se de siste rompepostene og bli usikker på hvilket kjønn jeg har.

Den tanken gjør meg godt

Rompesitatene henter jeg fra Butt Magazine, jeg har beskrevet det i denne posten: Rompe på hjernen. Dvs, jeg begrenser meg ikke til rompa, ikke helt. Jeg henter sitat fra intervjuet "JOHN WATERS BARON OF BAD TASTE FROM BALTIMORE IS OBSESSED BY MICHAEL JACKSON´S POLKA DOT PENIS" av Wolfgang Tillmans.

I did an interview with American Bear Magazine about the movie. I´m for it. I´m certainly not going to draw the line at bears. But to me, aren´t all middle-aged heterosexual men bears? I don´t get it. My generation has to eroticize everything. We used to call it fat.
Now it´s eroticized. Anyway, when I did the interview with American Bear Magazine, they were so serious. That´s the thing with every fetish that amazes me. How can you use the word "husbear" or "significant otter" and not smile?

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden