tirsdag, desember 14, 2010

Tull med tiden

Jeg mister grepet med tiden her jeg sitter i en annen tidssone, uten arbeidstiden til å holde meg på plass, med norsk tidsvirkelighet rett rundt pc-hjørnet, jasså dere ergrer dere over Raymond Johansen på Dagsrevyen i dag skjønner jeg av Twitter, det forsterker følelsen av at jeg er sent ute, skikkelig sent ute til å gå ut av døra. Men klokka er bare 14 ennå her, selv om klokka på pc-en sier 20 - jeg har fortsatt ikke lagd skandale med min anvendelse av dagen.

I går kveld hadde jeg vært ute og ragget hele dagen, jeg kom hjem mett og brisen, pc-klokka sa 3 på natta, jeg ser hyppig ned på pc-klokka nede i høyre hjørne. Var det leggetid etter vanlige regler? Strengt tatt ikke, den var bare 21. Og jeg var blitt 12 år og noen hadde sagt at jeg kunne få være våken i enda mange timer.

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden