tirsdag, juli 23, 2013

Rufsete alt

Blogger, redskapet jeg bruker når jeg skriver her, har tekniske problemer, hvertfall hos meg, i min innlogging. Hotell-nett-ene er mer rufsete enn hotellene jeg bestilte reklamerer med, og jeg er litt rufsete selv underveis. Men jeg roer meg ned, minner meg på at bloggen min er stedet der jeg selv bestemmer at min slags slurv er ok.

I dag har jeg gått til Stonehenge, det var fint. Merkelig å forestille seg hvilke type samfunn menneskene i England og Wales kan ha hatt, de tusen-something årene folk holdt på med å arbeide med det anlegget vi nå tenker på som Stonehenge. Det var for omlag 6.000 år siden de begynte. Hva hadde de da, pilspisser og en høvding?


Det var varmt og disig i dag, men vind. Og vi hadde et lager av vannflasker med, mamma, datteren min og meg. Over er bildet av Stonehenge i dag, 22. juli - og samtidig ettermiddagen der ny tronarving ble født, skjønte vi da vi kom frem til resepsjonen til hotellet vårt i Plymouth.

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden