Vi ser på Mad Men 4
Mens Mad Men 5 er utsatt minst en sesong. Forskinkelsen skyldes forhandlinger med serieskaperen Matthew Weiner. Kanalen AMC ønsker blant annet å korte ned hver episode slik at det blir mer tid til reklame og ha mer produktplassering. Matthew Weiner er svært kritisk til dette.
Stå på, Weiner. Vi venter pent og håper du vinner.
Sally onanerer i sofaen hos venninnen og blir oppdaget av venninnens mor. Det blir behandlet på 60-tallsvis.
Jeg fant en merkelig kjærlighetshistorie, made for television, fortalt av en historieforteller, Myrna Janco Daniels. Da hun møtte han som er en av de Mad Men har hentet inspirasjon fra var hun 38 år, ugift og en av sjefene i et stort reklamebyrå i Chicago, skulle hatt sin egen serie, lite å finne på Google. Les historien selv, I Married a Mad Man. Her er de to.
I learned a lot from Draper Daniels. He wasn’t a great businessman, but he was a brilliant wordsmith and conceptualist, who taught me to state my ideas clearly and concisely, as if I was talking to one person. That was his philosophy: Advertising should talk to one person at a time.
Dan was a restless man who loved nothing more than giving birth to an idea. Ironically, he had been behind the best-known cigarette campaign in the country, but then left the ad business in 1962 for a year to join the Kennedy Administration because he didn’t feel good about promoting a product linked to lung cancer.
Jeg minner ellers om denne gamle posten, Toril Moi og et par til kommenteer alle episodene i 4-ern i Wall Street Journal.
Stå på, Weiner. Vi venter pent og håper du vinner.
Sally onanerer i sofaen hos venninnen og blir oppdaget av venninnens mor. Det blir behandlet på 60-tallsvis.
Jeg fant en merkelig kjærlighetshistorie, made for television, fortalt av en historieforteller, Myrna Janco Daniels. Da hun møtte han som er en av de Mad Men har hentet inspirasjon fra var hun 38 år, ugift og en av sjefene i et stort reklamebyrå i Chicago, skulle hatt sin egen serie, lite å finne på Google. Les historien selv, I Married a Mad Man. Her er de to.
I learned a lot from Draper Daniels. He wasn’t a great businessman, but he was a brilliant wordsmith and conceptualist, who taught me to state my ideas clearly and concisely, as if I was talking to one person. That was his philosophy: Advertising should talk to one person at a time.
Dan was a restless man who loved nothing more than giving birth to an idea. Ironically, he had been behind the best-known cigarette campaign in the country, but then left the ad business in 1962 for a year to join the Kennedy Administration because he didn’t feel good about promoting a product linked to lung cancer.
Jeg minner ellers om denne gamle posten, Toril Moi og et par til kommenteer alle episodene i 4-ern i Wall Street Journal.
0 Kommentarer:
Legg inn en kommentar
Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]
<< Startsiden