mandag, april 05, 2010

This is just to say 18

Denne påsken har vært som en speidercamp så lite røyk og øl og vin det har vært her, så mye soving: Formiddagslurer og ettermiddagslurer, trening på gymmen hver eneste dag: Sykling i intervaller, gåing på tredemølla, 3X12-ere på apparatene, strekking.

Lesing, lesing av Alice Munros Beste - så begynte jeg på J.M. Coetzee Sommer og jeg ble besatt av å google opp om han er sammen med noen, koner, barn. Dette er akkurat motsatt av hva som er meningen med den boken, kanskje Coetzee ville vært skuffet over meg, men jeg er ikke skuffet selv.

Sånn, der fikk jeg vært privat i dag også, ikke bare personlig.
Jeg har spist plommer og gulrøtter, sunneste påsken på år.

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden