tirsdag, august 11, 2009

Linn Strømsborg i kveld

Her er Linn Strømsborg og i kveld lanserte hun den første boka si, Roskilde, på Gloria Flames. Jeg har ikke lest den ennå, men jeg skal. Under er Nils-Øivind Haagensen fra Flamme Forlag som gir ut boka. Han sier at han regner med at Linn skal gi ut flere bøker før hun, dør.

Det håper jeg også

Det er litt av hvert vi skal gjøre før vi, dør. Vi skal skrive og arbeide og så er det kärleken som jeg tror Linn ville sagt det.


Linn i Aftenposten
og Klassekampen og på Twitter og på wikipedia (bra! alle forfattere på wikipedia, raska på) og på Flamme Forlag og på Capris og i Dagbladet. Og så anmeldte Catrine Kröger henne i Dagbladet også, men den finner jeg ikke på nett.

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden