onsdag, august 05, 2009

Antony Hegarty, pupp, pledd

I kveld synger han i København, søndag på operataket,
jeg lurer på hva han gjør i mellomtiden.

Jeg skal på operataket

Jeg har ståplasser og det betyr sitteplasser på marmoren foran sitteplassene. Jeg tenker å gå dit tidlig, ta et område med et pledd, venner, lage en base.

Jeg tror jeg er inne på en oppfinnelse

Det er ikke lov å ta med drikke inn i området, ingen liten Jãgermeister i ei lerke mellom puppene. Men hva om jeg lager en slags drikke-BH, en bh med innlegg. Bare at i innlegget er det ikke silikon eller bomull men en cm Jãgermeister fylt rundt hele brystet og et sugerør til å stikke nedi for å ta en sup, lurt?

En annen sak er at jeg kjøpte 6 billetter da de ble lagt ut.
Jeg tenkte på de lite forutseende vennene jeg har, men så viser det seg at vennene mine skal andre ting eller liker ikke Antony, så hvis du trenger billett har jeg fortsatt to til overs. Jeg selger dem til den prisen jeg betalte, alltid alltid. Bare send en epost, adressen står øverst under fr.martinsen.

12 Kommentarer:

Anonymous Lothiane sa ...

Det hadde jo vært fantastisk å få med seg..! Har gått glipp av ham et par ganger før.

Jeg har visst "date" med min kjødelige far den dagen, men dæven jeg skulle virkelig fått med meg dette her!

*tenke*

06 august, 2009 00:23  
Blogger fr.martinsen sa ...

Tenk du. Det blir nok fint, bare det ikke pøser hele tiden.

06 august, 2009 00:25  
Blogger Unknown sa ...

Du kan kanskje kjøpe drikke-BHen din her:
http://www.firebox.com/product/2061/The-WineRack

Noen fordeler (åh, den var billig) skal man jo som kvinne ha.

;-)

06 august, 2009 09:22  
Blogger fr.martinsen sa ...

Det er jo fantastisk, drikke-BH-en fins allerede. Det er forresten ikke første gang jeg "finner opp" noe som er funnet opp uten at jeg vet om det.

Det var jeg som fant opp både Twitter og RSS, ha ha.

06 august, 2009 11:23  
Blogger Lindkvist sa ...

...og noen er ikke særlig flinke til å gå på konsert.

Har du lagt ut bill på underskog? Der er det jo et eget fora som heter billettsentral. Folk pusher bill i alle retninger. Fram og tilbake.

06 august, 2009 13:55  
Anonymous Strekker sa ...

Det første som skjedde da jeg hadde opprettet twitterkonto, var at jeg så tipset fra deg, fr.martinsen, om at Antony-billettene var lagt ut for salg. Nå er jeg glad for at jeg blakket meg en gang i vår! Og for at jeg ga Twitter en sjanse.

06 august, 2009 14:11  
Blogger fr.martinsen sa ...

Så bra, Strekker. Se etter meg, du kjenner meg igjen på de store Jãgermeisterpuppene.

Det er så mange som selger Antony på Underskog nå, tenkte at de hadde plenty, men kanskje jeg skal forsøke.

06 august, 2009 21:06  
Blogger Lindkvist sa ...

Spør med veldig liten, litt flau og helst anonym stemme: Hva er egentlig RSS?

06 august, 2009 23:48  
Blogger fr.martinsen sa ...

For noen år siden sa jeg til en teknologimann på jobben:

Jeg skulle ønske det var sånn at jeg slapp å gå inn på alle de nettsidene jeg liker for å se om det har skjedd noe der og så har det ikke det. Jeg skulle ønske jeg kunne få beskjed hver gang det kom ny artikkel/post på de nettstedene jeg liker.

Og det var RSS-systemet jeg formulerte behovet for den gangen.

Det fins mange sånne systemer, f.eks Google Reader som jeg bruker. Bruker du et sånt system?

07 august, 2009 08:05  
Blogger Lindkvist sa ...

Ja. Det tok sin tid. Men jeg bruker omsider google-reader. Mest på bloggere. Men man kan kanskje bruke det på andre nettsider også for å se om de har oppdatert.

Men hva står RSS for?

07 august, 2009 23:20  
Blogger fr.martinsen sa ...

Jeg bruker det på noen aviser, burde nok systematisert det mer.

RSS? Aner ikke, tenker at det ikke er nyttig å kunne den engelske forkortelsen, men bruken derimot, la oss snakke om bruken.

08 august, 2009 14:35  
Blogger fr.martinsen sa ...

Antony er i byen ja. I går kveld da jeg satt ute i bakgården hørte jeg venner av naboen fortelle en historie om at han var i kiosken. Men jeg gikk ikke bort for å snakke med dem, så dette er en dårlig fortelling: Antony var i kiosk i Oslo i går.

09 august, 2009 14:36  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden