onsdag, august 05, 2009

Ingrid Olava og meg 2

Tja, meg og Ingrid Olava og plateselskapet og bloggere.
Malabar har en liten konsert snart i platestudioet der Ingrid Olava skal synge for første gang fra plata hun holder på å spille inn.

Malabar drives av Frode Jacobsen, Alexander Kloster-Jensen
og Georg Tanderø, jeg hadde ikke hørt om det før. Men det høres fint ut at de skal ha Malabar sessions fremover, små konserter, filmvisninger og slikt. Og Ingrid Olava er første ut i denne serien.

Det er fint i seg selv, det var ekstra hyggelig å bli invitert dit.

Hvorfor ble jeg invitert?

Fordi jeg skrev dette om Ingrid Olava i fjor tenker jeg.
Det er første gang jeg er invitert til noe slikt pga bloggen og jeg syns det er lurt av dem å invitere folk fra de nye små offentlighetene.
Jeg syns det er rart at ikke flere gjør det.

Forlag har sendt bøker til bloggere, bloggere har blitt invitert inn i valgkampen av Dagbladet f.eks. Motebloggere får nok sitt, utelivsbloggere, det er sikkert mer. Men det er fortsatt lite røre mellom bloggere og det markedet som journalistikken vanligvis dekker. Bloggere er f.eks i liten grad på pressekonferanser og søker sjelden om fotopass på konserter, det håper jeg det blir mer av.

Bloggere har ikke inntatt alle genre enda.

Skal jeg gå dit? Tenkte det.
Skal jeg skrive noe om det? Hvis jeg har noe å si.

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden