fredag, mai 08, 2009

Akkurat nå 52

..hjemme etter to døgn uten nett, så og si uten nett. Merkelig nok. Så nå er det å fyre opp pc-en og se på Nytt på Nytt.

Det minner meg om at jeg snakket med en venn om hvor umulig det ville være å leve uten pc i huset. Det må jeg aldri mer heller,
jeg har en egen pc-krise-konto.

Jeg kunne lettere levd uten kjøleskap. Det har jeg gjort, det er lett vår, vinter og høst, pose ut av vinduet. TV er også lett, det har jeg klart meg uten et halvt år nå nettopp. Vaskemaskin gikk fint i månedsvis selv med barn. Selv om joda, det gikk enda finere med. Tilogmed uten dusj gikk fint i flere år (svømmehall og jobbdusj).

Det eneste er madrass, bord, stol, elektrisitet, vann og kokeplate.
Etter det kommer pc.

2 Kommentarer:

Blogger Tonita sa ...

Godt at du er tilbake. Har savnet deg.
Selv har jeg kjøleskap, vaskemaskin, TV og masse mer - men når du ikke var der var ikke hverdagen den samme.

09 mai, 2009 00:07  
Blogger fr.martinsen sa ...

Hehe.

Jeg har ikke innboforsikring. Hvis alt brenner så er det likevel tilknytningen til tingene som ryker og det er det som skulle være en voldsom opplevelse.

Jeg har få ting av økonomisk stor verdi og de fleste av dem ville være lett å være uten. Tørketrommel og oppvaskmaskin: Lett. (De ble prakket på meg)

09 mai, 2009 10:48  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden