onsdag, mars 25, 2009

P.J.Harvey på tv i kveld

Lydverket har møtt henne i England, 23.15 i kveld.

Her er set-lista fra konserten på SXSW på lørdag, via Brooklyn Vegan. Som den første kommentaren under artikkelen sier: They better play more than 10 songs in NYC cause those tickets were $60. (Og det var jo bare 9 sanger egentlig også.) Men det gjør de vel, jeg gjetter at det var en konsert av flere på samme scene i løpet av en kveld. Bildet under er fra konserten.

Black Hearted Love
Sixteen, Fifteen, Fourteen
Urn With Dead Flowers In A Drained Pool
The Soldier
Taut
Leaving California
A Woman A Man Walked By
Cracks In The Canvas
Pig Will Not



Her er turnélista også, jeg liker å se på sånne.

Wednesday April 15th - Corn Exchange, Brighton, UK
Thursday April 16th - Brookes University, Oxford, UK
Saturday April 18th - Anson Rooms, Bristol, UK
Monday April 20th - Shepherds Bush Empire, London, UK
Monday April 21st - Shepherds Bush Empire, London, UK
Wednesday April 22nd -Town Hall, Birmingham, UK
Friday April 24th - Ritz, Manchester, UK
Sunday April 26th - Queens Hall, Edinburgh, UK
Friday May 1st - Spain, Murcia, Festival Estrella Levante SOS 4.8
Saturday May 2nd - Portugal, Porto - Casa Da Musica
Monday May 4th - Italy, Milan
Wednesday May 6th - Germany, Stuttgart
Thursday May 7th - Germany, Berlin - Passionskirche
Saturday May 9th - Sweden, Stockholm - Nalen
Sunday May 10th - Norway, Oslo - Rockefeller
Monday May 11th - Denmark, Copenhagen Vega
Wednesday May 13th - Holland, Amsterdam - Paradiso
Thursday May 14th - Belgium, Brussels - Ancienne Belgique
Sunday May 17th - France, Paris - Bataclan
Monday May 18th - France, Paris - Bataclan

3 Kommentarer:

Anonymous Anonym sa ...

skal du på rockefeller? jeg gleder meg!

26 mars, 2009 23:15  
Blogger fr.martinsen sa ...

Ja jeg skal. Jeg stå stå foran til høyre der jeg alltid står og se på den fine kjolen hennes (den var fin den på bildet) og bevegelsene hennes og høre på lyden. Det blir fint.

Det var fantastisk i operaen, jeg hadde aldri merket meg akustikk før som et element. Og det var fin sal, gøy å drikke Jägermeister i regnet på taket og bli passe brisne og le. Men, det var vanskelig å se ordentlig fordi det var avstand til scenen, så jeg trøster meg med det foran Rockefellerkonserten, nå kan jeg se.

27 mars, 2009 08:05  
Blogger fr.martinsen sa ...

Vi kan visst ikke vente oss de gamle, kjente sangene på konserten.

28 mars, 2009 12:23  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden