lørdag, mars 21, 2009

Kulturnytt, sånne som jeg liker

Laurie Anderson og Lou Reed skal ha tre konserter i Europa sammen til sommeren, i København, i Manchester og ja hvor er den siste,
jeg googler og hjemmesider men finner ikke. Men jeg finner at Laurie Anderson skal til Umeå og Berlin i mai.



De to kjemper også sammen med Michael Stipe, James Gandolfini, Kirsten Dunst m.fl mot at det skal bygges et parkeringshus for søppelbiler og gatesaltlager på Spring/Washington Sts og foreslår i stedet at det skal være under gateplan med en park over seg.


Vis større kart

"Why would anybody in their right mind want to do something so ugly, so irresponsible, so disgusting other than Bloomberg and real estate people, and slither this thing through without anyone having a chance to say about it because no one knew anything about it"

Du kan se han si det her.

Ikke bare kulturnytt,
også private detaljer,
fordi jeg liker det.

Dette parkeringshuset/saltlageret er ved Laurie Andersons studio ved Hudson River der hun har arbeidet siden 1974. Hun og Lou Reed bor sammen i the Village. Jeg trodde hun boode i Brooklyn! De har en hund, en rat terrier LolaBelle som er operert og som Lou Reed kysser på munnen. Når han er borte soser Laurie Anderson,

“When Lou’s away, I stay here—relive those crazy bachelor days.” This means working all night and “just goofing around,” harder to do in a couple. Her voice takes on the faux-nagging cadence of Reed’s: “You’re doing what? You’re working till when?”

1 Kommentarer:

Blogger fr.martinsen sa ...

Jeg fant ut av det ved hjelp av twittersearch,

det er i Frankfurt i september.

21 mars, 2009 14:35  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden