tirsdag, mars 24, 2009

Hjem til Astrid Lindgren

Astrid Lindgrens familie har lagd ny nettside for forfatteren.
Mye stilig, du kan f.eks klikke deg inn i via Dalagaten 46 i Stockholm, inn ytterdøra og inn i leiligheten, gå fra rom til rom,
se deg rundt i rommet, høre lyden fra gaten. Du kan kikke på en flott tidslinje og du kan føre forstørrelsesglasset over de ulike delene i familietreet til Astrid Lindgren.

– Den gamla hemsidan innehöll inte så mycket information och hade ändå runt 1 000 besökare varje dag. Det innebar att vi fick svara på så otroligt mycket frågor om Astrid och hennes författarskap,
säger barnbarnet Malin Billing på Saltkråkan AB.


6 Kommentarer:

Blogger fr.martinsen sa ...

Merkelig. Ingen som likte den nye sida om Astrid Lindgren? Dere er rare.

25 mars, 2009 12:47  
Blogger Lindkvist sa ...

Jo, jeg liker! Takk for tips.

25 mars, 2009 14:10  
Anonymous Anonym sa ...

Den var kjempefin, så fin at jeg tror jeg må lenke den jeg også.

25 mars, 2009 17:33  
Blogger Hanne sa ...

Jeg fant linken her for et par dager siden, og ble sittende uanstendig lenge på Astrid Lindgrens nye side, såpass at andre gjøremål måtte vike.

Takk for tipset, det var en veldig fin reise.

27 mars, 2009 23:53  
Blogger fr.martinsen sa ...

Jeg er glad vi er flere som likte de nye sidene.

28 mars, 2009 10:01  
Anonymous Anonym sa ...

jeg bare lurte på om hvem som har laget nettsiden foresten digger astrid lindgren

21 september, 2009 13:46  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden