lørdag, oktober 18, 2008

I kveld

Jeg leser aviser og ler av Patti Smiths svar til "You were the last person to play at CBGB's. What do you miss about it?"

- Nothing. I remember going to Europe and everyone would come up to me and tell me how great they thought CBGB's was. I remember thinking, "Don't be intimidated by it. It's just a little bar that smells like urine. Go build your own. You can have your own little bar that smells of urine.

Så sånn er det, selv om jeg eter i meg andres liv i bøkene jeg leser for tiden så må man altså lage seg sin egen lille bar som lukter piss, visste jeg det ikke.

Har Patti Smith noen pakketips nå som hun skal reise til Europa?
Tre utvaskede t-skjorter, to par sokker, fire underbukser, en klarinett, film, passet og en bok, og an extra pair of dungarees.
That gets me through a month.

Så man må ikke finne opp alt selv heller,
det går an å pakke som Patti Smith.

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden