onsdag, mai 21, 2008

Nja, Tom Waits

I går la Anti ut et intervju(?) med Tom Waits. Jeg tror det betyr at den europeiske konsertlisten lar vente på seg et par dager i alle fall. Jeg likte ikke intervjuet. Bare bitene under.
Jeg venter på konsertdagene og stedene.

Q: What's hard for you?
A: Mostly I straddle reality and the imagination. My reality needs imagination like a bulb needs a socket. My imagination needs reality like a blind man needs a cane. Math is hard. Reading a map. Following orders. Carpentry. Electronics. Plumbing. Remembering things correctly. Straight lines. Sheet rock. Finding a safety pin. Patience with others. Ordering in Chinese. Stereo instructions in German.

Q: What's wrong with the world?
A: We are buried beneath the weight of information,
which is being confused with knowledge.



Her er Tom Waits i treet, jeg kjenner ham igjen på hånda.
Anton Corbijn har tatt bildet.

2 Kommentarer:

Blogger M. sa ...

dublin TRE kvelder! praha! paris! hva skal jeg si, og hva skal jeg velge? prøver dublin tirsdag morgen, vurderer å skulke jobb den dagen. tør ikke tenke på min egen oppførsel hvis jeg får billetter!

22 mai, 2008 12:14  
Blogger fr.martinsen sa ...

Hva! Der ga du meg nyheten.. Jeg legger straks ut egen post og tenker på byer etterpå.

22 mai, 2008 12:23  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden