onsdag, november 01, 2006

Neil Armstrong

Fredag er førstemann-på-månen-Neil-Armstrong i byen.

Det kunne vært gøy, kanskje,
men jeg leste i avisen at Neil er lei av å bli assosiert med måneferden.
Han skal istedet lære oss å nå mål i hverdagen.


Og jeg klarer ikke å vente lengre med å fortelle hva det koster å høre på

Han skal snakke i Oslo Konserthus i en og en halv time og det koster 5900 kroner eks. mva.
Det betyr vel egentlig 7400 kroner.
Da får du også Petter Stordalen og et par andre småfisk på kjøpet.

Eller forsåvidt, hvis du ringer Kjetil hos Network Marketing på tlf: 45600654 så får du 2000 kroner i avslag med en gang.
Men da måtte jeg bryte regelen min om å aldri kjøpe noe av noen som ikke har etternavn, så det går ikke.

Kjetil har skrevet artikkel om Neil Armstrong.
En flott informasjonsside som ligger på Konserthusets sider, dette er den beste av de to lenkene, vel verdt å åpne.

Hva skal Neil si?

"Han tar for seg hvordan DU kan sette deg grenseløse mål og drømmer og nå dem. Du lærer også hvordan du kan overvinne frykt og tvil."

Snakk for deg selv, stupid

"Vi lever alle med drømmer om å bryte barrierer. Om å makte det ingen har maktet tidligere. Om å nå mål ingen tidligere har nådd."


Jeg orker ikke mål som er grenseløse, jeg trenger ikke makte det ingen har maktet før. For meg går det fint hvis jeg oppnår helt vanlige mål med familie og jobb og har det godt sålenge det varer.

Og ikke har jeg 7400 til overs heller.
Men han kommer vel på Skavlan om kvelden tenker jeg, helt gratis.

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden