torsdag, juni 01, 2006

Hva har skjedd med bloggrevyen?

Poster blir liggende på mest populære lengre enn de skal.
F.eks har jeg en der nå som har ligget på bloggrevyen i snart to døgn, mens det står ett døgn på den.

Jeg har lagt merke til at det har vært slik en stund.
Blir bloggrevyen røktet manuelt?
Hvis ikke er det kanskje bare en knapp som kan justeres på?

Det er forholdsvis færre treff å hente på å bli liggende lenge på populær enn å få nye poster inn, og så er den kjedeligere å gå inn å lese på.

10 Kommentarer:

Blogger VamPus sa ...

Jeg har også sett dette - men det virker som om dette gjelder poster som har flere enn .. vel, i hvertfall godt over 30 treff.

01 juni, 2006 17:21  
Blogger fr.martinsen sa ...

Mener du totalt? Bortsett fra de som telles hos bloggrevyen?

For de jeg har fulgt ekstra godt med på (mine) har gjerne hatt noen-og-tjue hos bloggrevyen.

01 juni, 2006 17:55  
Blogger fr.martinsen sa ...

Forresten, hvem ER bloggrevyen?

01 juni, 2006 18:26  
Blogger i1277 sa ...

Jeg tror det er CIA.

02 juni, 2006 05:07  
Blogger fr.martinsen sa ...

Eller KGB. Nei men alvorlig talt, jeg har bare fulgt med i bloggverdenen trekvart år, jeg har fått med meg at depesjer og sonitus ble startet og vet litt om hvem de er, men bloggrevyen har alltid vært der.

Jeg gjetter at da noen startet opp var det forklaringer som ble sendt rundt.

Men det er jo aldri en stemme der, det har jeg ikke tenkt på før nå når jeg ikke syns den virker like godt.

Er det du som er bloggrevyen, i1277?

02 juni, 2006 08:43  
Blogger Esquil sa ...

Jeg har oppfattet det slik at alle poster ligger i to døgn, dvs 48 timer. Jeg synes det stemmer. Men jeg har ikke fulgt ekstremt godt med ...

bloggrevyen er bra synes jeg. bedre enn de andre pingeplassene i norden.

02 juni, 2006 09:50  
Blogger fr.martinsen sa ...

Jaha? Kanskje jeg har misforstått.
Men postene ligger i alle fall lengre, og for lenge, på mest leste for tiden.

Jeg ligger bloggrevyen svært godt, det er derfor jeg vil at den skal virke på sitt optimale.

02 juni, 2006 10:22  
Anonymous Anonym sa ...

Det er vel Blogsoft som står bak Bloggrevyen, den kom vel opp i kjølvannet av bråket rundt Nettdagbok.no for et drøyt år siden. Lexidhgate som noen onde tunger kalte det.

Jeg tror det er slik at postene blir liggende blant mest populære i inntil to døgn, at det står antall timer til de tipper døgnet. Deretter står det ett døgn helt til det har godt to og posten kjippes ut?

02 juni, 2006 11:49  
Blogger fr.martinsen sa ...

ok, det høres logisk ut, men forandringen forklarer det ikke, takk for svar.

jeg kjenner ikke den konflikten, på den tiden hadde jeg nok med å få skiftet ut lenkene på høyresida mi der det sto edit.me..

02 juni, 2006 18:11  
Blogger fr.martinsen sa ...

Hva har skjedd med bloggarkivet kunne jeg også sagt, lagt ned.

04 juni, 2006 17:30  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden